ПОВЕРНЕННЯ
Зверніть увагу: до повернення або обміну приймаються лише речі придбані за повну ціну, які не були у вжитку.

У нас низька ціна в онлайн-магазині mineaccessories.com.ua. Ви не переплачуєте за оренду в модному торговому центрі або надбавки посередників. Знижки, висока якість, можливість вибрати зручний для вас варіант оплати і доставки робить співпрацю з нами приємною і вигідною.

Наші менеджери завжди готові відповісти на будь-які ваші питання за телефоном або в режимі онлайн. Проконсультуватись або висловити ваші пропозиції і побажання ви можете тут: mineaccessories.ua@gmail.com.
Повернення
Бренд MINE accessories робить все можливе, щоб наша продукція та сервіс були приємним, і розробили максимально просту і зручну процедуру повернення. Ми сподіваємося на повне задоволення від співробітництва. Політика повернення – елемент нашого сервісу. Ми проводимо обмін або здійснюємо повернення (виплату) коштів.

Для оформлення повернення потрібно зробити 3 кроки:

1. Зв'язатися з нами та повідомити про кількість товару, який повертається, а також вказати причину повернення.
2. Упакувати товар, що повертається, і вкласти в упаковку товарну накладну, пломби, ярлики і етикетки, які належать до товару.
3. Повернути його будь-яким зручним для вас способом.

Варто врахувати, що обмін прикраси чи аксесуару або повернення грошових коштів, здійснюється протягом 7 робочих днів після отримання виробу співробітниками нашої компанії. Оскільки в деяких випадках необхідна експертна оцінка про те, що виріб не змінив своїх властивостей.

Повернення можна здійснити безкоштовно через будь-яке відділення «Нова пошта» або «Укрпошта». Зворотню пересилку оплачуєте ви за тарифами «Укрпошти». Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена «післяплатою» або з «пересилкою за рахунок отримувача».
Термін і порядок повернення
1. Після надходження вашого повернення на наш склад, ми перевіряємо його до 3-х робочих днів на відповідність повернення всім вказаним нижче правилам.
2. Після того, як ми приймемо і перевіримо повернення, з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей та повернення коштів.
3. Якщо ви отримали товар з браком або вам надіслали не те, що ви замовляли, і при цьому ви оплатили доставку повернення, ми компенсуємо вам цю суму або запропонуємо інший метод вирішення проблеми.

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:

1. Після 14-ти днів з моменту його отримання;
2. Якщо відсутня накладна із вказанням причини повернення;
3. Якщо комплектація повернення не повна;
4. Якщо ці товари були у вжитку.
5. Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначений Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.

Важливо! Якщо у вас виникли певні питання, пов'язані з оформленням повернення − без вагань телефонуйте або пишіть нам, і ми зробимо все можливе для надання вам вичерпної інформації і необхідної допомоги.