Бажаєте отримати цей товар у подарунок?
Натякніть про це!
*натискаючи кнопку "натякнути", ви даєте згоду на обробку персональних даних
Анкета постійного клієнта
*натискаючи кнопку "отримати", ви даєте згоду на обробку персональних даних

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

В розділі "інформація для клієнтів MINE accessories" нашого сайту ми намагалися викласти максимум детальної, конструктивної та зручної для розуміння інформації. Однак є ряд питань, які ми часто отримуємо від наших клієнтів, вони справді важливі, саме тому надали відповіді на них в цьому розділі.

Питання щодо замовлень

Як я можу дізнатися інформацію щодо наявності прикрас?
Будь-які питання з приводу наявності прикрас в нашому офісі або на сайті ви можете задати за телефоном (+38 063 255 25 45) або електронною поштою mineaccessories.ua@gmail.com.
Як прикраси виглядають на людині?
Якщо вас цікавить як прикраси виглядають на моделі, ви можете переглянути фото у розділі «Lookbook», а також всі фото на моделях у розділі «Магазин» зроблені нами.
Як діє подарунковий сертифікат?
Подарунковий сертифікат є іменним та має обмежений термін дії (вказаний безпосередньо на сертифікаті), і може використовуватися тільки один раз. Сума замовлення має відповідати номіналу сертифікату, або може перевищувати його (різниця доплачується), якщо сума замовлення менша номіналу сертифікату, різниця коштів не повертається.
Як упаковуються прикраси?
Прикраси упаковуються в наш фірмовий конверт, крім того до замовлення можна додати нашу подарункову упаковку (за додаткову оплату).
Чи можете ви повідомити про наявність прикраси, якої не було на сайті?
Так, для цього вам необхідно залишити нам свої контактні дані і при появі прикраси, яку ви хотіли б придбати, ми вас повідомимо.
Чи є у вас подарункова упаковка?
Кожна ваша покупка буде упакована в нашу стандартну брендову упаковку. Крім цього, на нашому сайті ви можете вибрати подарункову упаковку (за додаткову оплату).
Хто виготовляє вироби з вашого ассортименту?
Вироби з нашого асортименту виготовляються на фабриках Європи, Китаю та Кореї.
Чи можливе оптове замовлення?
Можливе, питання оптових замовлень необхідно планувати та обговорювати індивідуально з нашими менеджерами.

Оплата

Які способи доставки оплати доступні на вашому сайті?
Ми приймаємо наступні способи оплати: карти Visa, MasterCard, LiqPay, Privat24, Apple pay, Google pay. Ви також можете оплатити замовлення подарунковим сертифікатом. На мобільній версії сайту доступні способи оплати Apple Pay і Google Pay.

ДОСТАВКА

Де зараз перебуває моє замовлення?
Отримавши номер ТТН ви можете відслідкувати статус вашого замовлення на сайті кур'єрської служби, яку обрали створюючи своє замовлення.
Які терміни доставки замовлень по україні?
Служба доставки «Нова Пошта» гарантує термін доставки вашого замовлення до 3-х робочих днів.
Я живу за межами україни, як я можу зробити замовлення?
Ми готові відправити ваше замовлення до будь-якої країни світу кур'єрською поштою УкрПошта та DHL. Але ми не робимо попередніх розрахунків щодо доставки замовлення. Також, ми не маємо у своєму розпорядженні правила відносно митних платежів у Вашій країні. Тому, інформацію про можливі додаткові витрати клієнту варто вивчити самостійно.

Повернення та обмін

Чи можу я повернути або обміняти товар?
Ви можете повернути або обміняти товар з будь-якої причини протягом 14-ти днів з моменту його покупки за умови збереження товарного вигляду виробу і його споживчих властивостей, а також при наявності накладної. Детальніше у розділі «Політика повернень».